کد خبر: ۸۶۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۱۹۱
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا می‌داند چقدر برای بازی با النصر عربستان انگیزه داشتم، ولی متأسفانه الان نمی‌توانم کاری کنم.

آل‌کثیر: متأسفم و نمی‌شود کاری کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: عیسی آل کثیر درباره محرومیت شش ماهه‌اش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار با النصر عربستان اظهار داشت: زبانم نمی‌چرخد چیزی بگوید. در اتاق بودم و آماده می‌شدم تا به جلسه قبل از بازی بروم، ولی دیدم بچه‌ها می‌گویند قضیه محرومیتم واقعیت دارد یا خیر. من خودم نمی‌دانستم و از آقا یحیی پرسیدم که گفت، بله این اتفاق رخ داده است.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس مدارک لازم برای AFC را فرستاده بوده است یا خیر، گفت: آقای پیروانی پیگیر بود، ولی یک ساعت قبل از بازی این خبر را دادند تا نتوانیم هیچ کاری کنیم. حالا باید بماند برای بعد از بازی. پرسپولیس یک نفر نیست و ۴۰ میلیون نفر است و مطمئن باشند با این کارها نمی‌توانند عشق و تعصب برای تیم‌شان بخرند. نمی‌دانم واقعاً چه بگویم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه یادآور شد: توکل به خدا، امیدوارم با دعای مردم این بازی را ببریم و صحبت خاصی نمی‌توانم انجام دهم. همشهری‌هایم برای من سنگ تمام گذاشتند و در چند بازی گذشته در خانه ما آمده بودند و از آنها تشکر می‌کنم. از تمام مردم ایران که در این چند روز با پیام‌های‌شان ما را خوشحال کردند، تشکر می‌کنم. فقط خدا می‌داند چقدر امروز انگیزه داشتم، ولی متأسفانه نمی‌شود کاری کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: