کد خبر: ۸۶۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۱۶۱
معاون اجرایی ارتش گفت:ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

امروز توان رزمی بالایی داریم/ اگر تهدیدی رخ دهد در نطفه خفه می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس توانستیم از توانمندی خوبی برخوردار شویم. متخصصین ارتش توانایی های نظامی آجا را افزایش داده اند و این یک موفقیت بزرگ است.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش از توانمندی های مطلوبی برخوردار است، افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادند و امروز از آن تجربیات بهره گرفتیم.

امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس سیم خاردار به ما نمی دادند و مهمات ما محدود بود عنوان کرد: امروز ما انواع موشک ها، هواپیماها، بالگردها، توپخانه و ... را خودمان می سازیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

معاون اجرایی ارتش گفت: امسال نمایشگاه ملی دفاع مقدس دارای دستاوردهای بسیار خوبی در همه زمینه های علمی، فرهنگی و نظامی بود.

وی تاکید کرد: یادآوری ایام الله دفاع مقدس ما را از تاریکی ها به سوی روشنایی ها  هدایت می کند و بزرگترین سرمایه ما دفاع مقدس است که موجب تثبیت و اعتلای انقلاب اسلامی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: