کد خبر: ۸۶۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۹
بر خلاف همه گمانه زنی‌های صورت گرفته در خصوص نیمکت تیم فوتبال استقلال، احتمال سپرده شدن مسئولیت هدایت این تیم به فرهاد مجیدی زیاد است.

نه فکری، نه نوری و نه نکونام/ صدای پای مجیدی در استقلال می‌آیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، استقلال در بین ۱۶ تیمی که قرار است در لیگ بیستم به میدان بروند، تنها تیمی است که هنوز سرمربی خود را نشناخته و هیچ برنامه‌ای برای آغاز تمرینات این تیم وجود ندارد. 

بعد از تغییرات مدیریتی در این تیم و سپرده شدن مدیریت باشگاه به احمد مددی، سئوالاتی در خصوص آینده نیمکت این تیم مطرح است و از جمله وظایف مهم مددی که باید در مدت زمان کوتاهی با حمایت هیات مدیره انجام دهد، انتخاب سرمربی برای فصل بیستم است.

با وجود این که از الکساندر نوری به عنوان اصلی ترین گزینه آبی‌ها برای این منظور یاد می شد، اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق در نهایت رخ دهد و احتمال حضور نوری در استقلال بسیار پایین است.

از جواد نکونام و محمود فکری هم به عنوان دیگر گزینه‌های این تیم یاد شده بود که باتوجه به حضور این دو در نساجی و فولاد هم این انتقال با حداقل احتمال مواجه است. 

با رد همه احتمال‌ات ممکن، تنها گزینه باقی مانده برای نیمکت آبی پوشان که تحت قرارداد هیچ تیمی نیست، فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال است که باتوجه تمایل برخی از اعضای بانفوذ هیات مدیره نسبت به سرمربیگری مجیدی در استقلال، این احتمال وجود دارد که کاپیتان سابق آبی پوشان بار دیگر در نقش سرمربی به این تیم بازگردد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: