کد خبر: ۸۶۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۳۲
رئیس‌جمهور در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی معاونت علمی و فناوری و وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد که طی هفت سال گذشته تعداد شرکت‌های دانش بنیان کشور صد برابر شده است.

تعداد شرکت‌های دانش‌‌بنیان کشور طی ۷ سال گذشته صد برابر شده‌ استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام «حسن روحانی» رئیس‌جمهور امروز پنجشنبه ۱۰ مهرماه ۹۹ در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی معاونت علمی و فناوری و وزارت جهاد کشاورزی، اظهار داشت: امروز افتتاح‌های ما در شکل و محتوا با ۲۵ هفته قبل کمی متفاوت بود؛ در واقع افتتاح‌های امروز به معنای ارتقای کشور در علم و فناوری است و این برای ما بسیار مهم است. از آقای دکتر ستاری و از آقای خاوازی و آقای دکتر نمکی، همه معاونان‌شان و همچنین از همه کسانی که در این زمینه پشتیبانی حمایت و کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم؛ برای ما بسیار مهم است که نسل جوان، دانش‌آموخته و تحصیل کرده فضایی برای فعالیت و همچنین تعالی علم و دانش و فناوری خودشان داشته باشند. خداوند را شاکریم  که در این مدت ۷ سال تلاش‌های بسیار خوبی در این زمینه شده است.

وی یادآور شد:  معاونت علمی فناوری تلاش‌های بسیار زیادی برای افزایش تعداد شرکت‌های دانشجویان بنیان انجام داده‌اند و می‌توانیم بگوییم شرکت‌های دانش‌بنیان ما نسبت به هفت سال پیش صد برابر شده است و این برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. دانشجویان و تحصیل‌کردگان ما در این شرکت‌ها جذب می‌شوند و حتی نیروی انسانی خلاق ایرانی که در خارج از کشور حضور دارد و روزانه به اینکه شرکت‌ها جذب می‌شوند، نیز برای ما حائز اهمیت است.

ادامه دارد..

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: