کد خبر: ۸۶۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۵
رهبر کاتولیک‌های جهان اعلام کرد که با توجه به رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا حاضر به دیدار با وزیر خارجه این کشور که در ایتالیا به سر می‌برد، نیست. وزیر خارجه آمریکا اخیرا گفته بود که توافق با چین «مرجعیت اخلاقی» کلیسای کاتولیک را زیر سوال می‌برد.

پاپ حاضر به دیدار با پومپئو نشد / واتیکان: پاپ در میانه رویدادهای انتخاباتی حاضر به دیدار با سیاستمداران نیستپاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان اعلام کرد که با توجه به رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا حاضر به دیدار با «مایک پمپئو» وزیر خارجه این کشور که در ایتالیا به سر می‌برد، نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از پولتیکو، واتیکان اعلام کرده است که پاپ در میانه رویدادهای انتخاباتی حاضر به دیدار با سیاستمداران نیست و تمایلی ندارد از رهبری کاتولیک‌های جهان به عنوان ابزاری سیاسی استفاده شود.

در همین حال، مقام‌های ارشد واتیکان با رد انتقادات اخیر پومپئو از توافق کلیسای کاتولیک با چین، گفته‌اند که به نظر می‌رسد سخنان او بهره‌برداری تبلیغاتی در سیاست داخلی آمریکا دارد.

وزیر خارجه آمریکا اخیرا گفته بود که توافق با چین «مرجعیت اخلاقی» کلیسای کاتولیک را زیر سوال می‌برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: