کد خبر: ۸۶۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۹
تصمیم گیری نهایی در خصوص الکساندر نوری و حضور احتمالی وی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال، منوط به تایید هیات مدیره این باشگاه است.

استقلالی شدن «الکس نوری» در گروی تصمیم هیات مدیره باشگاهبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، بعد از منتفی شدن بازگشت آندره استراماچونی به تیم فوتبال استقلال، از الکساندر نوری مربی دو رگه ایرانی-آلمانی به عنوان گزینه اصلی هدایت آبی پوشان در فصل آتی یاد شد و احمد سعادتمند مدیرعامل آبی‌ها نیز رسما مذاکراتی را با این مربی آغاز کرد.

مدیرعامل استقلال روز گذشته پیشنهاد خود مبنی بر انتخاب الکس نوری به همراه گزارشی از روند مذاکرات و توافق با این سرمربی را به منظور بررسی و تصمیم گیری نهایی به هیات مدیره ارائه کرد تا در این خصوص تصمیم نهایی در هیات مدیره گرفته شود.

در صورت تصویب هیات مدیره آبی‌ها، این امکان وجود دارد که توافق آنها با الکس نوری نهایی شده و بتوان وی را سرمربی آبی‌ها در لیگ بیستم دانست.

نوری سابقه سرمربیگری در تیم های هرتابرلین و وردربرمن آلمان را هم در کارنامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: