کد خبر: ۸۶۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۱
معاون دفتر رئیس جمهوری با اشاره به حواشی جلسه امروز مجلس شورای اسلامی از رئیس و همچنین چهره‌های برجسته مجلس انتقاد و اظهار کرد: بر نورسیدگان و میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست؛ اما شگفتی از رییس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.

انتقاد معزی از فحاشی به روحانی در صحن مجلس؛ حداقل در انتقام‌گیری، جوانمرد باشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در واکنش به حواشی جلسه صبح سه شنبه مجلس شورای اسلامی و روند بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت(صمت)در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‌بر نورسیدگان و میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست؛ اما شگفتی از رییس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.

‌این بدعت با اهانت به ‎روحانی شروع شد اما بعید نخواهد بود آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت‌کنندگان را بگیرد. در این روزگار تلخ و جانفرسای جنگ و تحریم و بیماری، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: