کد خبر: ۸۶۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۳۹۹
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بازگشایی حج عمره و اعزام زائران به سرزمین وحی پس از بازگشایی کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در عربستان انجام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت: حج عمره پس از بازگشایی کنسولگری‌های ایران در عربستان انجام می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بازگشایی حج عمره و اعزام زائران به سرزمین وحی پس از بازگشایی کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در عربستان انجام خواهد شد.

علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» در گفت وگو با به ایرنا افزود: وزارت امور خارجه در حال پیگیری امور دیپلماسی مربوط به روابط دو کشور است.

وی درباره شرط اعزام زائران پس از بازگشایی کنسولگری های ایران در عربستان خاطر نشان کرد: زائران ایرانی نباید بدون پشتیبانی و حمایت کشور به حج عمره اعزام شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد:‌ کارگزاران جمهوری اسلامی پشتیبان و حامی زائران بیت الله حرام در هر زمانی هستند.

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از ۲ تا نهم مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: