کد خبر: ۸۶۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۳۳۲
کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: از مصاحبه‌ای که از سوی من در فضای مجازی دست به دست می‌شود بی خبر هستم و کلا آن را تکذیب می‌کنم.

نمی‌گذارم از من سوء استفاده شود/ دشمنان استقلال دست به کار شدندبه گزارش خبرداغ، مهدی پاشازاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: در همه روزهای اخیر برای حفظ آرامش تیم استقلال و بر هم نخوردن تمرکز در این باشگاه از هرگونه اظهار نظر و مصاحبه‌ای خودداری کردم اما همواره صحبتهایی را به نقل از خودم می‌دیدم. این اتفاق امروز هم تکرار شد و مصاحبه‌ای از من در فضای مجازی دست به دست می شود که روحم از آن خبر ندارد.

وی افزود: در این مدت سعی کردم با سکوتم به استقلال کمک کنم چون این تیم برای موفقیت به تمرکز نیاز داشت. این تمرکز امروز بیشتر از همیشه مورد نیاز تیم است و به منظور جلوگیری از تکرار این مصاحبه های جعلی ناچار شدم آن را تکذیب کنم. 

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: خیلی‌ها هستند که موفقیت استقلال خوشحال شان نمی‌کند و در سالهای اخیر همواره تاکتیک‌هایی را برای بر هم زدن فضای این تیم و ماهیگیری از آب گل آلود به کار گرفته‌اند و تاکتیک امروز این افراد تفرقه افکنی بین بزرگترها و پیشکسوتان باشگاه است. من نه کسی را در این باشگاه محکوم کردم و نه متهم دانستم. اجازه هم نخواهم داد این افراد مرا ابزار کار خود قرار داده و با چنین رفتاری از طریق من و امثال من بر استقلال ضربه بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: