کد خبر: ۸۶۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۹
علی موسوی بازیکن اسبق استقلال می گوید: بازیکنی که میلیاردی پول می گیرد باید تفهیم شود که با باشگاه قرارداد دارد و باید تابع تیم و قوانین باشد.

علی موسوی: بازیکنان تا 5 صبح جواب دایرکت‌ها را می‌دهند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پس از شکست استقلال مقابل پاختاکور و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان این تیم با اعضای کادرفنی در فرودگاه دوحه درگیر شدند و کار تا جایی پیش رفت که پلیس قطر هم وارد ماجرا شد. پس از این اتفاق احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال از وجود قلیان در بین بازیکنان استقلال و شب زنده داری آنها در دوحه خبر داد که فوتبال ایران را در شوک فرو برد. علی موسوی بازیکن اسبق استقلال در مصاحبه با خبرآنلاین درباره اتفاقاتی که برای آبی پوشان در قطر رخ داد گفت:« بعد از بازی با الاهلی بازیکنان استقلال مغرور شدند و بعد از سوت پایان بازی همگی در فضای مجازی پست های تبریک گذاشتند که همین موضوع باعث شد تا تمرکز آنها کم شود. الاهلی صعودش به عنوان تیم نخست مسجل شده بود و بازی مقابل استقلال به خودش فشار نیاورد و استقلال هم با یک بازی منطقی توانست سه گل بزند. متاسفانه همین موضوع باعث شد تا بازیکنان پاختاکور را لقمه ای کوچک تصور کنند و تیم ازبک هم با یک بازی منطقی و منسجم موفق شد استقلال را شکست دهد.»

 

موسوی درباره شب زنده داری بازیکنان استقلال و استعمال قلیان گفت:« در دورانی که ما فوتبال بازی می کردیم قلیان مد نبود اما این روزها می بینیم که بازیکنان میلیاردی بدون اینکه توجهی به قرارداد و تعهدشان به باشگاه داشته باشند قلیان و دخانیات مصرف می کنند و باید در تیم این مسائل کنترل شود. در زمان ما وقتی وارد اردو می شدیم، موبایل هایمان جمع می شد. آن زمان خبری از فضای مجازی نبود اما با این حال موبایل مان را جمع می کردند تا با تمرکز بهتر وارد بازی شویم.اما بازیکنان الان پستی در فضای مجازی منتشر می کند و تا بخواهد به دایرکت و پیام هایی که برایش آمده جواب دهد می شود 5 صبح و همین موضوع باعث می شود تا بدن اون تحلیل برود و نتواند بازی خوبش را انجام دهد.»

 

موسوی در پایان گفت:« متاسفانه مدیریت ضعیف باعث این اتفاقات می شود و کسی هم جلودار بازیکنان نیست. بازیکنی که میلیاردی پول می گیرد باید تفهیم شود که با باشگاه قرارداد دارد و باید تابع تیم و قوانین باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: