کد خبر: ۸۶۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۲۷۶
تکنولوژی کمک داور ویدئویی برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه این هفته در بازی الاهلی و النصر عربستان رونمایی می‌شود.

VAR برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا رونمایی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز دوشنبه در منطقه غرب قاره برگزار شد. 

بر این اساس تیمهای الاهلی با النصر عربستان و همچنین پرسپولیس ایران با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم خواهند رفت. 

با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است از این مرحله، تکنولوژی کمک داور ویدئویی (VAR) در لیگ قهرمانان آسیا مورد استفاده قرار بگیرد. 

به این ترتیب دیدار الاهلی و النصر عربستان نخستین دیداری در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که VAR در آن رونمایی می شود. این بازی ساعت ۱۷:۱۰ روز چهارشنبه این هفته برگزار می شود.

همچنین در دیدار پرسپولیس و پاختاکور هم که از ساعت ۲۱:۱۵ همین روز برگزار می شود، از این تکنولوژی استفاده می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: