کد خبر: ۸۶۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۱
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا در عمان تصریح کرد: چند وقت پیش این سوال را فرد دیگری پرسید که من نصف روزه بعد از انتخابات به ایران می‌رسم باید ذهنش را جمع و جور کند که نصف روزه به نتیجه با ایران خواهد رسید.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خبر مذاکره محرمانه ایران و آمریکا در عمان: نه مذاکره‌ای بوده و نه انجام خواهد شد / ترامپ باید تحریم‌ها را متوقف و تمام خسارت‌ها را جبران کند؛ در این صورت شاید در گوشه‌ای از اتاق برجام جایی برای خود پیدا کندسخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا در عمان تصریح کرد: چند وقت پیش این سوال را فرد دیگری پرسید که من نصف روزه بعد از انتخابات به ایران می‌رسم باید ذهنش را جمع و جور کند که نصف روزه به نتیجه با ایران خواهد رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، سعید خطیب زاده که در نشست خبری سخن می گفت، افزود:‌ ترامپ هیچ فهم درستی از ماهیت روابط بین الملل و روابط آمریکا و ایران ندارد. مشاورین ایشان قرار نیست بفهمند که چه اتفاقی افتده است. نه مذاکره‌ای بوده و نه هست و نه انجام خواهد شد اینها مصرف داخلی دارد شاید به درد ترامپ بخورد. راه روشن است. ترامپ باید خطای خود را بپذیرد و این جنگ غیربشری و همه جانبه و تحریم‌های ظالمانه را متوقف کند و تمام خسارت‌هایی که به ملت ایران از مسیر این جنگ وارد کرده، جبران کند. شاید وقتی اینها را انجام داد در گوشه‌ای از اتاق برجام جایی برای خود پیدا کند.

خطیب‌زاده عنوان کرد: موضع ما روشن است و جواب ما همان است که بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: