کد خبر: ۸۶۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۹۷
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مدافع این تیم را بعد از بازی با السد تشریح کرد.

اعلام آخرین وضعیت مدافع پرسپولیس بعد از بازی با السدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، دکتر علیرضا حقیقت در گفتگو با رسانه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شجاع خلیل‌زاده به دلیل فشار مداوم و زیاد مسابقات، همچنین خستگی مفرط و تلاش و دوندگی زیادی که در جریان این مسابقه داشت، در پایان بازی دچار سرگیجه بسیار شدیدی شد که اقدامات لازم برای او انجام شد و سپس در هتل محل اقامت تیم، تحت نظر کادر پزشکی قرار گرفت.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، همچنین در توضیح تکمیلی افزود: شجاع بعد از بازی به اتاق پزشکی ورزشگاه منتقل شد ولی خوشبختانه شرایط به شکلی نبود که به بیمارستان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشت موفق شد با یک گل تیم السد را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: