کد خبر: ۸۶۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۲۷
ظریف در مصاحبه با راشاتودی:
ظریف در مصاحبه با راشاتودی از تحریم‌ها انتقاد کرد و گفت: ما به برجام متعهد هستیم و هنوز در برجام هستیم و اگر کشورهای اروپایی به برجام بازگردند و به تعهداتشان عمل کنند، برجام زنده است.

کارشکنی آمریکا در دسترسی ایران به واکسن کرونا و آنفولانزا مصداق تروریسم پزشکی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران گفت: ایران حتی برای خرید واکسن کرونا هم نمی‌تواند به پول خود دسترسی داشته باشد. واکسن آنفولانزا هم با همین مشکل روبرو است. آمریکا می‌گوید تحریم‌هایشان اثری بر کالاهای بشردوستانه ندارد، این ادعا چیزی جز دروغ نیست. این مصداق تروریسم پزشکی است.

وی در مورد تعهد به برجام گفت: ما به برجام متعهد هستیم و هنوز در برجام هستیم و اگر کشورهای اروپایی به برجام بازگردند و به تعهداتشان عمل کنند، برجام زنده است.

به نقل از راشا تودی، وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: شورای امنیت سازمان ملل ثابت کرد که هنوز زنده است. ایالات متحده سعی دارد این توافق را نابود کند. اما متحدان اروپایی آن‌ها را حمایت نکردند. ما در یک اتاق نشسته‌ بودیم، آمریکا نه تنها اتاق را ترک کرد بلکه اتاق را ویران کرد، تلاش کرد که اتاق را تخریب کند و هم‌اکنون برای بازگشت به اتاق نیاز به یک کرسی دارد، من پیش‌شرط نمی‌گذارم اما اینطور نیست که یک طرف با میل خود یک توافق را ترک کند و به میل خود دوباره بیاید، چنین چیزی شدنی نیست.این توافق بهترین توافق ممکن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: