کد خبر: ۸۶۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۵
خاتمی:
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی عوامل و علل پیروزی ما در دفاع مقدس از جمله یاد خدا وعشق و ارادت به اهل بیت، مقاومت مردم و پیروی از ولایت؛ گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جنگ نظامی را پشت سر گذاشتیم اما چهار جنگ دیگر شامل جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی، جنگ روانی و جنگ رسانه ای داریم که ان شاءالله با هوشیاری و همدلی بیشتر وتبعیت محض از ولایت، از همه آنها با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

۴ جنگ دیگر در جبهه اقتصادی، سیاسی، روانی و رسانه‌ای داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در جمع فرماندهان، مسئولان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش بااشاره به دلایل و ریشه های شروع جنگ تحمیلی و تجاوز وحشیانه رژیم بعثی عراق به ایران اسلامی، گفـت: حضرت امام (ره) با نگاه نورانی خود از همان ابتدا پی بردند که قصه جنگ ما با صدام، دعوای بین دو همسایه نبوده است بلکه دعوای جبهه استکبار با نظام نوپای اسلامی است. پشت صدامیان، کشورهای استکباری همچون آمریکا، شوروی، فرانسه، آلمان و... قرار گرفته اند و هدفشان ازبین بردن انقلاب اسلامی است.

وی همچنین گفت: باید هرچه از جنگ تحمیلی فاصله زمانی می گیریم، با اهداف جنگ و جهاد بیشتر آشناتر شویم. هفته دفاع مقدس برای شناخت بیشتر اهداف دشمن و پی بردن به مدد و الطاف الهی است و باید از این آیینه آینده را ببینیم.

خاتمی ادامه داد: در قرنهای اخیر هر جنگی در ایران رخ داده بخشی از خاکمان را از دست داده ایم اما تنها جنگی که یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم، دفاع ۸ ساله در مقابل هجوم بی رحمانه عرقا بود. ما در این جنگ پیروز شدیم چون یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم و از اهدافمان عقب ننشستیم.

وی با اشاره به عصبانیت آمریکا از مقاومت و ایستادگی چهل ساله ملت قهرمان ایران اسلامی، گفت: آمریکایی ها در ۵۰ سال اخیر به ۲۵ کشور مستقیم یا غیر مستقیم حمله کرده و آسیب زده اندتنها کشوری که نتوانسته‌اند هیچ ضربه‌ای به آن وارد کنند جمهوری اسلامی ایران است. انقلاب اسلامی ما در چهل و یکمین سالش همان جمهوری اسلامی سال ۵۷ است که با نشاط راهش را ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به برخی عوامل وعلل پیروزی ما در دفاع مقدس از جمله یاد خدا وعشق و ارادت به اهل بیت (ع)، مقاومت مردم و پیروی از ولایت؛ گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جنگ نظامی را پشت سر گذاشتیم اما چهار جنگ دیگر شامل جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی، جنگ روانی و جنگ رسانه ای داریم که ان شاءالله باهوشیاری و همدلی بیشتر وتبعیت محض از ولایت، از همه آنها با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: