کد خبر: ۸۶۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۲۴۷
دبیر شورای عالی امنیت ملی در سالروز شکست حصر آبادان در توئیتی نوشت: حصر اقتصادی امروز از سوی دشمنی که فکر می‌کند هزار برابر از ما قوی‌تر است، با مقاومت فعال راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرداغ ، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (شنبه) در توئیتی با اشاره به سالگرد شکست حصر آبادان نوشت: شکست حصر آبادان به دستور امام خمینی(ره) در پنجم مهر ۱۳۶۰، دشمن بعثی متوهم را با اعجاز فرهنگ مقاومت روبرو کرد. حصر اقتصادی امروز نیز از سوی دشمنی که فکر می‌کند هزار برابر از ما قوی‌تر است با مقاومت فعال راه به جایی نخواهد برد.

حصر آبادان از هشتم آبان سال ۱۳۵۹ تا ۵ مهر سال ۱۳۶۰ به طول انجامید. هنگامی که آبادان در محاصره دشمن قرار گرفت؛ حضرت امام خمینی (ره) خطاب به نیروهای مسلح فرمودند که «حصر آبادان باید شکسته شود» فرمان امام (ره) مبنی بر آزاد سازی آبادان علاوه بر جنبه نظامی، جنبه شرعی نیز پیدا کرد و نیروهای مسلح تمام توان و قوای خود را در این راه صرف کردند. عملیات ثامن الائمه (ع) به این حصر پایان داد.

شمخانی: مردم مقاومت کنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
اگر شما و تمام امرا و وزرا و وکلا و صاحب منصب ها هم مثل ما و مردم زندگی کنید و نان هم در سفره نداشته باشید اولا چنین یاوه گویی نمی کنید ثانیا خبر از مردم ندارید مما هم مقاومت می کنیم گرچه بی حاصل است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: