کد خبر: ۸۶۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
غلامحسین مظفری در پیامی به معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهادت سردار سرتيپ علي خدادي جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و یکی از مدافعان حرم را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت شهادت جانباز دفاع مقدسبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در پیام غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان خطاب به محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و برادر شهید آمده است: سردار سرتیپ علی خدادی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران که بیش از یک دهه مسئولیت ریاست دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس را برعهده داشت، نمونه شایسته یک مسئول مردمی و متعهد بود که پس از سال‌ها صیانت از آزادی و استقلال میهن در جبهه های نبرد، سال های متوالی نیز در کسوت خدمت به جامعه به انجام وظیفه پرداخت.

در بخش دیگری از پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، آمده است:.اینک که مصلحت حضرت حق بر این قرار گرفت تا روح بلند این عزیز از دست رفته به جمع یاران همرزم شهیدش و سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی پیوسته و در جوار رحمتش جاودان بیاساید، از خداوند یکتا برای آن مرحوم علو درجات دربهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگاربی همتا و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و برای شما و خانواده معزز ایشان صبر و شکیبایی خواستارم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: