کد خبر: ۸۶۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۳۰۲
رنگ پیراهن تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر برای بازی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مشخص شد.

پرسپولیس قرمز ماند، لک سیاه می پوشدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در فاصله یک روز مانده تا بازی تیم‌های پرسپولیس و السد در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نشست هماهنگی این دیدار و همینطور بازی النصر و التعاون عربستان به صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست علاوه بر مرور ضوابط برگزاری مسابقات و همچنین جزئیات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی، رنگ لباس تیم‌ها نیز مشخص شد.

پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و دروازه‌بانش یکدست مشکی و السد با لباس یکدست سفید و دروازه‌بان این تیم هم با پیراهن سبز به میدان خواهند رفت.

همچنین به نمایندگان پرسپولیس اعلام شد که آرمان رمضانی به دلیل دریافت دو کارت زرد در مرحله گروهی از حضور در بازی فردا محروم است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۱۰ فردا یکشنبه با السد قطر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر بازی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: