کد خبر: ۸۶۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۲۱۵
بیزینس اینسایدر در تحلیلی به تنش میان ایران و آمریکا پرداخت.

تحریم‌ها تهران را برای ادامه مسیر مصمم‌تر کرده است/ دولت بعدی آمریکا به جای فشار حداکثری راهکار جدیدی اعمال کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بیزینس اینسایدر نوشت: ترامپ دوست دارد خودش را به عنوان یک دیپلمات بزرگ و  متخصص در انجام توافق مطرح کند، ترامپ با این هدف از توافق ایران خارج شد که تهران را برای به دست آوردن توافقی بهتر به میز مذاکره بیاورد. روش او سیاست فشار بر ایران بود روشی که بی‌نتیجه بود.

فشار حداکثری نتیجه‌ای برای ترامپ نداشت، جز این که سختی و رنج بیهوده و بی‌نتیجه به مردم ایران تحمیل کرده و تهران را برای ادامه مسیر مصمم‌تر کرده است. بهتر است دولت ترامپ و دولت بعدی آمریکا به جای بازگرداندن تحریم‌ها و حفظ فشار حداکثری علیه ایران، راهکار جدیدی را اعمال کنند.

آمریکا باید  به عضویت در برجام بازگردد، با این کار نبود پایه قانونی برای ادعایش درباره بازگشت تحریم‌ها را بر طرف می‌کند. بهترین راه برای دولت آمریکا در قدم اول بازگشت به برجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: