کد خبر: ۸۶۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۲۰۴
دروازه‌بان‌های دو تیم النصر و الاهلی عربستان در نظرسنجی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا از دروازه‌بان‌های پرسپولیس و استقلال پیش هستند.

پیشتازی دروازه‌بان‌های الاهلی و النصر از حامد لک و حسین حسینیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب بهترین دروازه بان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره را به نظرسنجی گذاشته است که نام سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال و حامد لک دروازه بان پرسپولیس در این نظرسنجی قرار دارد.

تا صبح امروز شنبه ۶۷ هزار و ۳۳۵ نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند که ۴۸ درصد به «براد جونز» دروازه بان النصر عربستان رای داده اند. نفر دوم این نظرسنجی «محمد العویس» دروازه بان الاهلی عربستان با ۴۴ درصد است. حامد لک دروازه بان پرسپولیس با ۵ و سیدحسین حسینی با یک درصد در جایگاه های بعدی قرار دارند.

 

 

کد خبر 5032841
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: