کد خبر: ۸۶۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۷۴
مجلس یازدهم بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است، این بار به دلیل خودروی «دناپلاس». تحویل خودرویی با رانت، قیمت دولتی و البته به صورت اقساطی.

نماینده خرم آباد: دناپلاس خود را گرفتمبه گزارش خبرداغ به نقل از دیده بان ایران: مجلس یازدهم بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است، این بار به دلیل خودروی «دناپلاس». تحویل خودرویی با رانت، قیمت دولتی و البته به صورت اقساطی.

مهرداد ویس‌کرمی، نماینده حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره درباره تحویل خودرو گفت: این قضیه[دناپلاس نمایندگان] بیشتر یک توطئه و جو رسانه‌ای منفی علیه مجلس انقلابی یازدهم است.

این نماینده مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: ۴ ماه پیش با آغاز به کار که می‌خواستیم ثبت‌نام کنیم، پرس‌وجو کردم گفتند چهار ماه پیش قیمت پژو پارس و دنا پلاس در یک رنج قرار داشت. در چهار ماه گذشته قیمت خودرو بالا رفت.

نمابینه خرم آباد تاکید کرد: من دنا پلاس ام دریافت کردم و خودرو ام را پس نمی دهم با جو سازی و هوچی گری رسانه ها کاری ندارم.

وی در ادامه با گلایه از عدم تحویل کارت گارانتی خودروی خود افزود: کارت گارنتی دناپلاس را هنوز به ما ندادند.

ویس کرمی خاطر نشان کرد: آگاهانه برای دریافت خودرو ثبت‌نام کردم و به خاطر هوچی‌گری بعضی‌ها تصمیمم را عوض نمی‌کنم، به این جوسازی رسانه‌ای کاری ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: