کد خبر: ۸۶۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۱
دونالد ترامپ در اظهارنظر‌های متعددی طی ۲۴ ساعت گذشته از احتمال به تقلب کشیده شدن انتخابات خبر داد و پیش بینی کرد احتمالا کار به دیوان عالی می‌کشد. رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به انتقال مسالمت آمیز قدرت، تعهدی ندارد.

ترامپ: انتخابات در نهایت به دیوان عالی کشیده خواهد شدرئیس جمهور آمریکا گفت انتخابات در نهایت به دیوان عالی کشیده خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از صداوسیما، دونالد ترامپ در اظهارنظر‌های متعددی طی ۲۴ ساعت گذشته از احتمال به تقلب کشیده شدن انتخابات خبر داد و پیش بینی کرد احتمالا کار به دیوان عالی می‌کشد. رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به انتقال مسالمت آمیز قدرت، تعهدی ندارد.

همچنین خبرگزاری رویترز گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد فکر می‌کند مسئله انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در نهایت به دیوان عالی این کشور کشیده خواهد شد.

ترامپ گفت فکر می‌کند به همین علت باید ۹ قاضی در دیوان عالی آمریکا داشت. وی که در مراسمی در کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود سناتور لیندزی گراهام، که ریاست کمیته قضایی سنا را برعهده دارد، حتی لازم نیست جلسه استماعی برای نامزد تصدی سمت قضاوت در دیوان عالی برگزار کند و این که این روند به سرعت طی خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: شنبه آینده، نامزد خود را برای پست دیوان عالی اعلام خواهم کرد. من همچنین پنج زن را برای تصدی پست قضاوت در دیوان عالی (جایگزین "روث بیدر گینزبرگ" که چند روز پیش جان باخت) معرفی خواهم کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه شب در نشستی خبری در کاخ سفید از تعهد به انتقال مسالمت آمیز قدرت در صورت بازنده شدن در انتخابات سوم نوامبر در مقابل رقیب دموکراتش جو بایدن خودداری کرد. ترامپ در پاسخ به سؤال یک خبرنگار در مورد تعهدش به انتقال مسالمت آمیز قدرت گفت خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: