کد خبر: ۸۶۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، گفت: فیلم‌برداری و عکاسی در حوزه رزمی برای انهدام اهداف ثابت و متحرک دریایی، از قابلیت‌های پهپاد‌های تازه الحاق شده به سپاه است.

الحاق ۱۸۸ فروند پهباد و بالگرد به نیروی دریایی سپاهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در این مراسم گفت: فیلم‌برداری و عکاسی در حوزه رزمی برای انهدام اهداف ثابت و متحرک دریایی، از قابلیت‌های این پهپاد‌ها است.

تنگسیری ادامه داد: با الحاق این پهپاد‌ها تمام ماموریت‌های نیروی دریایی سپاه، تحت پوشش پهپاد‌های بومی ایرانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: رصد و پایش همه تحرکات دریایی هم با این پهپاد‌ها رهگیری می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: پهپاد‌های الحاق شده کاملا بومی، و بدست متخصصان سازمان صنایع هوایی ایران ساخته شده است.

تنگسیری افزود: سه فروند از این پهپاد برای نخستین بار رونمایی شده است و قابلیت انجام ماموریت از روی شناور برای اهداف مورد نظر دارد.

وی گفت: این پهپاد‌ها شامل پهپاد عمود پرواز سپهر، شهاب ۲ و عمود پرواز هدهد چهار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: پهپاد مهاجر شش نیز با دقت بالا در دریا و ساحل، از دیگر پهپاد‌های است که صبح امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شد.

تنگسیری افزود: این پهپاد با شعاع پرواز بیش از ۲۰۰ کیلومتر، توانایی حمل ۴ موشک و انجام ماموریت در همه شرایط آب و هوایی دارد.

دو فروند بالگرد آب نشین و ۴ فروند بالگرد با ظرفیت‌های رزمی و حمل موشک هم امروز به نیروی دریایی سپاه پاسداران ملحق شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: