کد خبر: ۸۶۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۵
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دیدار با الاهلی یک بازی مرگ و زندگی است و استقلال هرآنچه در چنته دارد باید برای این بازی رو کند.

استقلال در این بازی مرگ و زندگی باید هرچه دارد رو کندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه به مصاف الاهلی عربستان می‌رود و در صورت پیروزی در این بازی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می‌کند.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی با خبرنگار مهر گفت: این یک بازی مرگ و زندگی است و وقتی آبی پوشان چیزی برای از دست دادن ندارند، ناچار هستند هر آنچه در چنته دارند را در این بازی رو کنند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: الاهلی تیم بسیار خوب و قدیمی عربستان است که از تجربه زیادی در آسیا بهره می برد و صعودش را به مرحله بعد نیز قطعی کرده است. شاید همین که آنها از پیش صعود کرده هستند باعث شود بازیکنانش انگیزه کافی برای این دیدار نداشته باشند و این کار تیم ما را ساده تر کند.

وی اضافه کرد: البته اصلا نباید تیم ما با این دیدگاه به زمین برود و آنها باید فکر کنند همین الاهلی می‌خواهد برای یک دیدار حیثیتی با همه توان به میدان بیاید و به هیچ وجه نباید این حریف را دست کم بگیرند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: بعضی از بازیکنان استقلال در دیدار گذشته خیلی در فرم ایده آل نبودند و امیدوارم آنها هم برای مقابله با الاهلی به اوج آمادگی بازگردند. در صورتی که بازیکنان ما در حد خودشان ظاهر شوند یقین دارم شکست الاهلی و صعود به مرحله بعدی مسابقات خیلی دور از دسترس نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: