کد خبر: ۸۶۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم ۵ مقام ونزوئلائی خبر داد که به ادعای واشنگتن در تسهیل نقض حقوق بشر در این کشور به نیکلاس مادورو رئیس جمهور منتخب و قانونی ونزوئلا کمک می کنند.

آمریکا از تحریم ۵ مقام ونزوئلا خبر دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از تحریم ۵ مقام ونزوئلائی خبر داد که به ادعای واشنگتن در تسهیل نقض حقوق بشر در این کشور به نیکلاس مادورو رئیس جمهور منتخب و قانونی ونزوئلا کمک می کنند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا در این خصوص آمده است که دارائی ها این افراد و شرکت های تحت مالکیت آنها در آمریکا تحت تحریم قرار می گیرند.

استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا با دخالت آشکار در امور داخلی کاراکاس مدعی شد: آمریکا خود را به پاسخگو دانستن حکومت مادورو و حامیان وی در قبال فساد آشکار متعهد دانسته و در راستای بهره مندی مردم این کشور از حق برگزاری انتخاباتی آزاد و منصفانه تلاش می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: