کد خبر: ۸۶۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۲۷۱
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ایران به دلیل مصدومیت به دیدار مقابل الشارجه امارات نخواهد رسید.

سعید آقایی دیدار با الشارجه را از دست دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز پنج‌شنبه باید به مصاف الشارجه امارات می‌رود.

سعید آقایی که در ۲ دیدار ابتدایی سرخ‌ها مقابل التعاون نمایش خوبی داشت، به دلیل کشیدگی کشاله، بازی پرسپولیس مقابل الدحیل را از دست داد و حالا خبر می‌رسد مقابل الشارجه هم بازی نخواهد کرد.

این بازیکن در حالی بازی مقابل نماینده امارات را از دست داده که مصدومیت محمد نادری، محسن ربیع خواه و محمد انصاری سبب شده تا سرخ‌ها سعید آقایی را به عنوان تنها دفاع چپ تخصصی در فهرست خود داشته باشند و حالا با آسیب دیدگی او مشخص نیست که گل‌محمدی چه تصمیمی را خواهد گرفت.

پیش از این وحید امیری در دیدار‌های لیگ برتر به عنوان دفاع چپ بازی می‌کرد و شاید دوباره تصمیم یحیی جایگزینی آقایی با امیری باشد یا اینکه خلیل زاده به سمت چپ خط دفاعی برود.

تیم‌های پرسپولیس و الشارجه از ساعت ۲۱:۳۰ به مثاف هم می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: