کد خبر: ۸۶۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۲۸۳
سرمربی الاهلی پیش از دیدار با استقلال، گفت: ما چندین بازیکن دو اخطاره داریم به همین خاطر باید در بازی فردا از بازیکنان دیگرمان استفاده کنیم.

نامجو مطلق: به انگیزه‌های الاهلی کاری نداریم/ فردا محکوم به برد هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دانشجو، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار با الاهلی عربستان اظهار داشت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در راه بودیم به خاطر اینکه راننده مسیر را بلد نبود و از این بابت بسیار عصبانی هستم.

وی افزود:فردا بازی سرنوشت سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از الاهلی داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به برد هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد:همانطور که بعد از بازی قبلی عرض کردم، تیم ما از شرایط بازی دور بود و به خاطر همین، بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند، ولی نیمه دوم شرایط عوض شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. از بازی گذشته درس می‌گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم.

وی در خصوص اینکه بازیکنانش چقدر برای مسابقه فردا آماده هستند گفت:در واقع ما به تیم مقابل و انگیزه‌های آن‌ها کاری نداریم و انگیزه بازیکنان خودمان مهم است و با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف‌مان خواهیم جنگید.

نامجو مطلق در پایان این نشست خبری گفت: این اتفاقی که برای ما امروز افتاد و یک ساعت در راه بودیم، امیدوارم آخرین اتفاق باشه و تکرار نشود، ما فردا بازی مهمی داریم و نیاز به تمرکز داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: