کد خبر: ۸۶۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
تعداد بازدید: ۱۹۹
مایک پمپئو:
وزیر خارجه آمریکا گفت که انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر در این کشور تاثیری بر سیاست واشنگتن در قبال تهران ندارد.

نتیجه انتخابات سوم نوامبر تاثیری بر سیاست‌ واشنگتن در قبال تهران نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا گفت که انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر در این کشور تاثیری بر سیاست واشنگتن در قبال تهران ندارد.

پمپئو که کشورش بعد از شکست سنگین در شورای امنیت در خصوص تصویب قطعنامه ضد ایرانی دچار انزوای شدید شده است، ادامه داد: «امیدوارم فارغ از نتیجه انتخابات پیش رو، سیاست فعلی واشنگتن در قبال تهران ادامه پیدا کند».

در حالی که سیاست‌های دولت فعلی آمریکا در قبال ایران با واکنش منفی بسیاری از سیاستمداران واشنگتن روبه‌رو شده است، پمپئو مدعی شد که نامه‌ای از صدها عضو کنگره از هر طیف سیاسی دریافت کرده است که خواستار جلوگیری از فراهم شدن زمینه خرید و فروش تسلیحات توسط ایران شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: