کد خبر: ۸۶۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۱
جهانگیری:
معاون اول رییس جمهوری دفاع مقدس را نقشی ماندگار از صحنه هنرمندی ملت بزرگ ایران ارزیابی کرد و نوشت: با عزم و اراده و با همان انسجام و همبستگی ملی از مقطع دشوار کنونی با سربلندی عبور می‌کنیم.

دفاع مقدس نقشی ماندگار از هنرمندی ملت ایران استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: هفته دفاع مقدس را باید برای همیشه تاریخ بزرگ و گرامی داشت این هفته فرصتی است برای بازنمایی وبازخوانی رشادت‌ها، ایثارها و مقاومت مظلومانه هشت ساله ملتی که با دستانی خالی اما با عزمی راسخ برابر جبهه‌ای گسترده از دشمنانی مجهز و به وسعت شرق و غرب عالم مقتدرانه ایستاد، زخم دید اما سر خم نکرد.

جهانگیری افزود: امروز هم تابلوی زیبای دفاع مقدس که نقشی ماندگار از صحنه هنرمندی ملت بزرگ ایران است، پیش روی ماست تا با همان عزم و اراده و با همان انسجام و همبستگی ملی از مقطع دشوار کنونی که این بار هم دشمنان بر کشور ما تحمیل کرده‌اند، با سربلندی عبور کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: