کد خبر: ۸۶۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۲۹۶

اطلاعیه روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص متناسب سازی و همسان سازی حقوق بازنشستگانبا توجه به پیگیری ها و سوالات بازنشستگان محترم فولاد در خصوص متناسب سازی و همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد، روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد اطلاعیه ای در این خصوص صادر نمود.

به گزارش سرویس صنعت و معدن خبرداغ؛ در این اطلاعیه آمده است: موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در راستای ارتقای سطح معیشت بازنشستگان محترم این صندوق، متناسب سازی حقوق آنان را بر اساس مصوبات هیات امنای محترم صندوق در دستور کار قرار داده که با اخذ مجوزهای نهایی پرداخت ارقام مربوط به آن از مهرماه سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

همچنین موسسه، موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان محترم بر اساس روش های اعلامی سازمان برنامه و بودجه کشور را نیز در دستور کار قرار داده و ضمن مذاکره و پیگیری از سازمان برنامه و بودجه برای تامین منابع لازم و بر اساس رویه های مد نظر آن سازمان، در نهایت نسبت به صدور احکام، اقدام لازم معمول خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: