کد خبر: ۸۶۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۳۴۴
یحیی گل محمدی در صورت پیروزی با پرسپولیس مقابل الدحیل می‌تواند رکورد‌های جدیدی را برای خود و فوتبال باشگاهی ایران ایجاد کند.

پرسپولیس با یحیی دنبال رکوردشکنی در مصاف با الدحیلبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ امروز دوشنبه مقابل الدحیل قطر در هفته پنجم از رقابت های گروه C لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند. سرخپوشان پایتخت که با هفت امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند برای تثبیت صعود خود نیاز به هر سه امتیاز این بازی دارند.

یحیی دنبال بهبود بردهای شخصی
سرمربی پرسپولیس توانست تیمش را با تاکتیک های معقولانه به مصاف التعاون عربستان بفرستد تا به دو برد مهم و حیاتی مقابل نماینده عربستان برسد. بردهایی که کارنامه یحیی را در مقابل تیم های باشگاهی این کشور نیز بهبود بخشید تا او با چهار پیروزی مقابل باشگاه های عربستانی تبدیل به یکی از موفق ترین مربیان تاریخ لیگ برتر در رقابت با این باشگاه ها شود.

حالا این مربی می تواند با ادامه روند پیروزی های خود در دیدار با الدحیل، آمار خود در تقابل با تیم های قطری را نیز بهبود ببخشد. گل محمدی تاکنون در قامت سرمربی سه بار با تیم های قطری روبرو شده که یک برد، یک تساوی و یک باخت را در کارنامه خود دارد. در صورتیکه این تیم بتواند مقابل الدحیل در دیدار امشب به پیروزی برسد کفه سنگین ترازو برای بردهای پرسپولیس به سود یحیی خواهد امد تا او آمار خود را با تیم های قطری نیز بهبود بخشد.

تلاش برای انتقام با عدد ۳۰

دیدار رفت دو تیم با شکست دو بر صفر پرسپولیس همراه بود تا سرخپوشان برای بازی امروز دنبال جبران این باخت باشند. پرسپولیس در صورت کسب پیروزی مقابل الدحیل قطر به سی امین پیروزی تیم های ایرانی مقابل نمایندگان باشگاهی قطر خواهد رسید. قطری ها نیز تاکنون ۲۶ بار از سد نمایندگان فوتبال ایران گذشته اند.

طعم لذیذ برد با سیدجلال

سیدجلال حسینی در صورت حضور در ترکیب پرسپولیس بار دیگر می تواند روزنه های پیروزی برای تیمش را به ارمغان بیاورد. سرخپوشان در دیدار رفت مقابل الدحیل در حالی تن به شکست دادند که سیدجلال روی نیمکت بود. مدافع میانی سرخپوشان پایتخت در بردهای قبلی این تیم مقابل الدحیل حضور داشت و تاثیرگذاری خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت. الدحیل در تقابل خود با تیم های ایرانی بیشتر از هر تیم دیگری مقابل پرسپولیس شکست خورده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: