کد خبر: ۸۶۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۴
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با جذب فرهاد توکلی پروسه نقل و انتقالات تابستانی خود را به انتها رساند. این تیم با احتساب وحید شمسایی، ۱۱ بازیکن جدید به خدمت گرفته است.

گزارشی از ۱۱ بازیکن ورودی به گیتی پسند/ نصف تیم ملی در نصف جهان!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتسال گیتی پسند یکی از فعالترین تیم های لیگ برتر ایران در نقل و انتقالات تابستانی فوتسال بود. مسئولان این باشگاه خیلی زود وحید شمسایی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند و وارد بازار نقل و انتقالات شدند.

گیتی پسند که در سال های اخیر قافیه قهرمانی را به مس سونگون باخته بود، عزم خود را جزم کرده تا طلسم قهرمانی در لیگ ایران را بشکند. هرچند نگاهی به لیست این تیم نشان می دهد با احتساب وحید شمسایی ۱۱ بازیکن جدید و بزرگسال به این تیم اضافه شده اند.

بیش از نیمی از لیست فعلی گیتی پسند نفرات ملی پوش هستند و یا سابقه بازی در تیم ملی را دارند. اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمدعباسی، حمید احمدی، سپهر محمدی، فرهاد توکلی، قدرت بهادری، بهروز جعفری و ... از جمله این نفرات هستند. به این جمع باید فرهاد توکلی را هم اضافه کرد؛ ملی پوشی که در لیگ کویت حضور داشت اما در نهایت تصمیم به بازگشت به لیگ ایران و بازی برای گیتی پسند گرفت تا نزدیک به نیمی از ملی پوشان فوتسال به عضویت تیم گیتی پسند در بیایند.

در لیست بازیکنان گیتی، نام وحید شمسایی هم دیده می شود. شمسایی که حدود ۴۴ سال سن دارد، قرار است همزمان با کار سرمربیگری، درون زمین هم برای گیتی پسند بازی کند.

اسامی کامل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند به شرح زیر است:

بازیکنان:

محمد رضا سنگ سفیدی
علی اصغر حسن زاده
حمید احمدی
میثم برمشوری
سعید احمد عباسی
قدرت بهادری (جدید) سهمیه لیگ برتر
سعید افشار (جدید) سهمیه لیگ برتر
علیرضا وفائی (جدید) سهمیه لیگ برتر
سپهر محمدی (جدید) لژیونر
وحید شفیعی (جدید) لژیونر
مهدی مصطفایی (جدید) لژیونر 
فرهاد توکلی (جدید) لژیونر
وحید شمسایی (جدید)
بهروز جعفری (جدید)
مهران رضاپور (جدید)
مجتبی امیرخانی (جدید) 
مهدی مهدی خانی (امید) 
 مسعود یوسف (امید) 
بهزاد رسولی (امید) 

احتمالا یک یا دو بازیکن جوان و امید هم به این لیست اضافه می شود.

سرپرست: علی هواکشیان
مدیر رسانه: جواد شریف
مدیر اجرایی: احمدرضا شمس
سرمربی: وحید شمسایی
مربی: مجید رئیسی، سید حسین حسینی، شهرام محمد خانی و حمید مشیری
تدارکات: مسعود زارعی
پزشک: دکتر رضا نیکبخت

گیتی پسند یک سهمیه لیگ برتری و یک سهمیه فیفا خالی دارد و احتمالا این سهمیه در صورت نیاز در نقل و انتقالات زمستانی پر می شود. همچنین محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال نیز از سوی وحید شمسایی برای کار در گیتی پسند دعوت شده است. هاشم زاده در حال حاضر منتظر پاسخ نهایی فدراسیون فوتبال برای اضافه شدن به کادر فنی گیتی پسند است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: