کد خبر: ۸۶۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۲۷۴
یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با مهدی ترابی برای او آرزوی موفقیت کرد و ترابی هم ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس نتاج مطلوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.

تماس ترابی با گل‌محمدی در قطربه گزارش خبرداغ ، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با مهدی ترابی برای او آرزوی موفقیت کرد و ترابی هم ابراز امیدواری نمود تیم پرسپولیس نتاج مطلوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.

 

مهدی ترابی به دلیل قوانین قطر در قرنطینه بوده و به تازگی مدت قرنطینه اش در دوحه به پایان رسیده و به همین دلیل نتوانست به اردوی پرسپولیس بیاید و با کادرفنی و همبازیان سابق خود دیدار و گفت‌و گو کند.

 

ترابی همچنین مطلع شده بود که هتل محل اقامت اعضای تیم پرسپولیس و دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان کاملا قرنطینه شده و ورود افرادی که در هتل اسکان ندارند مجاز نیست.

 

بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته پرسپولیس طی روزهای اخیر با همبازیانش در ارتباط بوده و دو شب قبل هم گل‌محمدی و ترابی تلفنی با هم صحبت کردند. در این گفت‌وگو ترابی درباره وضعیت خود در قطر و مذاکرات انجام شده با تیم بعدی خود حرف زد و جویای وضعیت تیم شد و گل‌محمدی هم ضمن تقدیر از زحمات ترابی و علیپور و درخشش آن‌ها در فصل گذشته برای شاگردان خود در تیم‌های جدیدشان آرزوی موفقیت کرد.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: