کد خبر: ۸۶۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۵
تروئیکای اروپایی از زحمات مدیر کل آژانس تشکر کرد.

تشکر تروئیکای اروپایی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا  ،تروئیکای اروپایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از تلاش‌های شخصی فشرده مدیرکل با هدف کسب دسترسی به دو مکان مشخص در ایران و شفاف‌سازی سوالات مربوط به مواد هسته‌ای و فعالیت‌های مرتبط هسته‌ای اعلام نشده در ایران، تشکر می‌کنیم.

به نقل از وبگاه نمایندگی آلمان،تروئیکای اروپایی در مورد بیانیه مشترک ایران و آژانس نیز گفت: آن بیانیه، راهی برای اجرای پادمان‌هایی که توسط آژانس مشخص شده است و همچنین زمینه اجرای الزامات قانونی ایران برای ارائه دسترسی به مکان‌های مشخص‌شده توسط آژانس اتمی فراهم کرد. ما از ایران انتظار داریم بیانیه مشترک را به صورت کامل اجرا کرده و دسترسی کاملی به مکان دوم در تاریخ توافق‌شده با آژانس ارائه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: