کد خبر: ۸۶۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۸۳۹
میل جنسی زنان در سنین مختلف بعد از بلوغ دچار کاهش و افزایشاتی می‌شود که نتیجه تغییرات و تحولات سیستم بدنی می‌باشد. در یک دوره میل جنسی زنان به اوج می‌رسد و در دوره‌ی سنی خاصی این میل کاهش می‌یابد.

میل جنسی زنان در چه سنی بیشتر است؟میل جنسی زنان در رابطه جنسی تاثیر فراوان دارد و اگر این میل کم باشد رابطه جنسی خوبی اتفاق نمی‌افتد. در برخی از روز‌ها و برخی سنین زنان به دلیل تغییرات هورمونی میل جنسی بیشتری برای برقرای رابطه جنسی از خود نشان می‌دهند.

به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین ،میل جنسی زنان در سنین مختلف بعد از بلوغ دچار کاهش و افزایشی می‌شود که نتیجه تغییرات و تحولات سیستم بدنی است. در یک دوره میل جنسی زنان به اوج می‌رسد و در دوره‌ی سنی خاصی این میل کاهش می‌یابد.

زنان در دوره سنی دهه ۳۰ و دهه ۴۰ زندگی خود نسبت به سایر دوره‌های زندگی خود میل جنسی بیشتری دارند. زنان در سنین ۲۷ تا ۴۵ سال دارای تخیلات جنسی قوی‌تر و تمایلات جنسی بیشتری نسبت به دختران سنین ۱۸ تا ۲۶ سال دارند. میل جنسی زنان بعد از یائسگی به علت کاهش سطح و توقف تولید هورمون استروژن تحت تاثیر قرار گرفته و کم کم از شدت آن کاسته می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: