کد خبر: ۸۶۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۳۲۹
رئیس هلال‌احمر دماوند گفت: ریزش آوار خاکبرداری به داخل یک کانال تاسیساتی در مجتمع برف‌شهر آبعلی جان ۲ نفر را گرفت و دو تن دیگر نیز مصدوم شدند.

ریزش آوار خاکبرداری در آبعلی جان ۲ کارگر را گرفتبه گزارش خبرداغ ، سعید طاهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: حدود ساعت ۱۱ صبح امروز یک مورد گزارش حادثه ریزش آوار خاکبرداری در این مجتمع گزارش شد و عوامل امدادی هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه کارگران داخل کانال بر اثر این حادثه زیر آوار گرفتار شده بودند و تلاش نیروهای امدادی به نجات جان دو نفر از مصدومان حادثه منجر شد.

این مقام مسئول بر رعایت نکات ایمنی در هنگام انجام عملیات عمرانی تاکید کرد و گفت: لازم است تا کارگران در زمان انجام فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی، احتیاط را سرلوحه کار قرار دهند.

دماوند از جمله شهرستان‌های استان تهران بوده و شهر آبعلی از توابع این شهرستان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: