کد خبر: ۸۶۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
ابتکار خبر داد؛
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پیام توئیتری خود از ارائه گزارشی به هیات دولت خبر داد، که بر اساس آن در دولت دوازدهم هشت هزار زن شایسته به دایره تصمیم سازی وارد شده و ۹۶ زن در تراز معاون وزیر فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در حساب توئیتری خود به ارائه گزارش به هیات دولت اشاره کرد و در این خصوص نوشت: امروز گزارش میزان تحقق هدف ۳۰ درصد در انتصاب مدیران زن شایسته را در هیات دولت ارائه دادم.

وی ادامه داد: با تلاش و برنامه ریزی تعداد زنان در پست های مدیریتی از ۱۲.۷ درصد در سال ۹۶ به ۲۲.۶ درصد در سال ۹۹ رسیده است.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: طی دولت دوازدهم، هشت هزار زن شایسته به دایره تصمیم سازی وارد شدند و امروز ۹۶ زن در تراز معاون وزیر فعالیت می‌کنند.

157620228

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: