کد خبر: ۸۶۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۴۲۲
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه تراکتور صحبت‌های خودش را انجام داد. ما هم حرف‌های خودمان را زدیم و مدارک خودمان را ارائه دادیم. من به آینده خوش‌بین هستم.

مظاهری: انتقالم به استقلال قانونی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه تراکتور صحبت‌های خودش را انجام داد. ما هم حرف‌های خودمان را زدیم و مدارک خودمان را ارائه دادیم. من به آینده خوش‌بین هستم.

رشید مظاهری پس از پایان جلسه در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم جلسه خیلی خوبی بود. به شخصه جو را خیلی خوب دیدم. منتظریم که رأی صادر شود. فکر می‌کنم هفته آینده هم باید یکسری مدارک بیاوریم.

مظاهری در مورد اینکه آیا برای صدور این رأی زمان خواسته،‌گفت: این چیزی بود که گفتند انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است محرومیت شامل حال او شود گفت:‌الان نمی‌دانم باید چه بگویم می‌ترسم چیزی بگویم.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه اگر مسالمت‌آمیز از تراکتور جدا می‌شد ممکن بود فضا اینقدر ملتهب نشود عنوان کرد: در مورد این مسائل من خیلی صحبت دارم. بعد از صدور رأی مفصل صحبت می‌کنم. باید منتظر رأی بمانیم چه می‌شود.

مظاهری در مورد اینکه دلیل جدایی او از تراکتور به خاطر دلخوری بود یا بحث مالی، اظهار داشت: نمی‌خواهم در این مورد زیاد توضیح بدهم. چون واقعا نمی‌دانم. نه اینکه نخواهم صحبت کنم ولی شاید حرفی بزنم که بعدا مشکلی پیش بیاید. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هیچ وقت بحث مالی با تراکتور نداشتیم.

وی در مورد اینکه او دروازه‌بان استقلال محسوب می‌شود و اگر انتقالش به این تیم به هم بخورد برای مدیرعامل این باشگاه امتیاز منفی خواهد بود، عنوان کرد: از کجا می‌دانید که به هم می‌‌خورد؟ باشگاه تراکتور صحبت‌های خودش را انجام داد. ما هم حرف‌های خودمان را زدیم و مدارک خودمان را ارائه دادیم. من به آینده خوش‌بین هستم.

وی در مورد اینکه آیا انتقالش به استقلال قانونی بوده، گفت: بله، صددرصد. مطمئن باشید اگر غیرقانونی بود اولین نفری که مخالفت می‌کرد خودم بودم به خاطر اینکه وقتی به باشگاهی تعهد داری نباید با باشگاه دیگری وارد مذاکره شوی.

مظاهری در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد سال دوم و سومش با تراکتور مبلغ نوشته شده بود، اظهار داشت: اجازه بدهید در این موارد صحبت نکنم.

وی در خصوص حضور سیدحسین حسینی در تیم استقلال و شایعاتی که پیرامون رقابت او و حسینی وجود دارد، گفت:‌ من به خاطر این مسأله‌‌ای که پیش آمده نمی‌خواهم بگویم فکرم مشغول است ولی باید اول این را حل کنیم و بعد از صدور رأی در مورد آن موضوع فکر می‌کنم. یکسری از سؤالات را هم باید باشگاه پاسخ بدهد و من نباید جواب بدهم. من مشکلی بابت حضور حسینی ندارم و راه خودم را می‌روم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با توجه به حضور رشید مظاهری، سیدحسین حسینی از استقلال جدا می‌شود عنوان کرد:‌ این‌ها مسائل حاشیه‌ای است که نباید به آنها فکر کنم. اگر قرار باشد با این طرز فکر به استقلال بیایم کارایی لازم را در این تیم ندارم. من باید بدون حاشیه کارم را انجام بدهم. چه من باشم چه فرد دیگری، الان به اینجا آمده‌ام و باید با تمام تمرکزم کارم را انجام بدهم.

مظاهری در مورد اینکه اگر به هر دلیلی مدارک و مستنداتش کافی نباشد حاضر است به تراکتور برگردد،‌گفت: فکر می‌‌کنم باید این مسأله را به بعد از جلسه موکول کنیم و با شرایط جلو برویم.

وی در خصوص اینکه جلسه بعدی چه زمانی برگزار می‌شود گفت: فکر می‌کنم 5 تا 7 روز دیگر باشد.

مظاهری در مورد اینکه هواداران استقلال او را دروازه‌بان این تیم می‌دانند اظهار داشت: صحبت کردن در مورد استقلال را باید به آینده موکول کنیم. اجازه بدهید کارهایم اینجا تمام شود و بعد از آن مصاحبه مفصلی در مورد اتفاقاتی که افتاده انجام می‌دهم. اگر به صلاح بود یکسری صحبت‌ها را در مورد اتفاقاتی که افتاده انجام می‌دهم و اگر نه هیچ. مصاحبه خیلی مهمی خواهم داشت و در آن صحبت می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: