کد خبر: ۸۶۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۱
امیر نعمتی مطرح کرد؛
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی سرپنجه های نزاجا گفت: اولویت ما شناسایی،تعلیم و تربیت فرماندهانی است که استعداد و توان مدیریت جهادی را داشته باشند.

اولویت نیروی زمینی تعلیم و تربیت فرماندهانی است که توان مدیریت جهادی داشته باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی سرپنجه های نزاجا در قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ قزوین با حضور امیر سرتیپ نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرماندهان رده گردان و گروهان یگان های تابعه این لشگر برگزار شد.

سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: مدیریت جهادی به معنای کار شبانه روزی مبتنی بر دانش و تدبیر در راه خداست. اولویت ما شناسایی،تعلیم و تربیت فرماندهانی است که استعداد و توان مدیریت جهادی را داشته باشند.

وی افزود: از مشخصه های اصلی یک مدیر جهادی، صداقت در گفتار و عمل، شناخت و دانش کافی نسبت به زیر مجموعه و انگیزه خدمت است.

نعمتی در پایان اضافه کرد: راه برون رفت از تنگناهای موجود کشور، بها دادن به تفکر مدیریت جهادی است.

گفتنی است دوره سه روزه آموزشی سرپنجه های نزاجا با شرکت فرماندهان گروهان‌های تیپ‌های ۱۱۶ قزوین، ۲۱۶ زنجان و ۳۱۶ همدان به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: