کد خبر: ۸۶۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۲
سرمربی تیم فوتبال الشرطه عراق گفت: بازی ما با استقلال ایران تعیین کننده است.

سرمربی الشرطه: بازی با استقلال مهمترین دیدار ما استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود، تیم های الاهلی عربستان و الشرطه عراق به مصاف هم می روند. دیگر بازی این گروه بین استقلال ایران و الوحده امارات به خاطر انصراف تیم اماراتی انجام نمی شود.

الاهلی با برد در بازی قبل مقابل الشرطه، صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده و رقابت برای صعود دومین تیم بین الشرطه و استقلال است.

«عبدالغنی شهد» سرمربی الشرطه در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی گفت: دیدار با استقلال برای ما تعیین کننده است ولی باید روی تمام مسابقات تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: بازی با استقلال باتوجه به اینکه تیم برنده را راهی مرحله بعد می کند، مهمترین مسابقه است اما به این معنا نیست که بازی فردا با الاهلی را نادیده می گیریم بلکه تلاش خواهیم کرد تا عملکرد خوبی در بازی دیدار فردا داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: