کد خبر: ۸۶۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۲۶۶
پیشکسوت آبی پوشان گفت: باتوجه به حذف الوحده، بازی با الشرطه آنقدر مهم شده که برای ما حکم فینال را پیدا کرده است.

استقلال به این فرصت ریکاوری نیاز داشت/بازی با الشرطه فینال استبه گزارش خبرداغ ، محمد نیک سیرت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کنار رفت الوحده از لیگ قهرمانان فرصت بسیار خوبی در اختیار استقلال قرار داد و در این شرایط من بعید می‌دانم بچه های ما از گروه خود صعود نکنند. 

وی اضافه کرد: در دو بازی اول نتایج خوبی نگرفته بودیم و کسب یک امتیاز از ۲ بازی تاحدودی ناامید کننده بود. اما کنار رفتن یک تیم و صعود ۲ تیم در گروه ۳ تیمی شانس استقلال را تاحد بسیار زیادی افزایش داد و بچه ها باید از این فرصت عالی استفاده کنند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: کنار رفتن الوحده یک فرصت استراحت چند روزه به تیم ما داد تا بتوانند بدنها را از خستگی بازیهای فشرده لیگ، سفر به قطر و قرنطینه رها کنند و با شرایط بهتری وارد مسابقات شوند.

نیک سیرت تصریح کرد: رسیدن بازیکنان مصدوم و در اختیار بودن تمام تیم در این بازیها یک فرجه خوب برای آبی هاست و این موقعیت نیز یک فرصت خوب برای نامجو مطلق است تا بتواند شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط نیمکت این تیم گفت: من واقعا نمی‌دانم استراماچونی بر می‌گردد یا نه، اما بعضی مواقع جلوی خیلی کارها را نمی‌توان گرفت. من هم مثل همه هواداران دوست دارم استراماچونی برگردد اما اگر نشد، نخواست و یا به هر دلیل دیگری قرار باشد او را نداشته باشیم، باید از الان به فکر پلن B بود. نمی‌دانم باشگاه چه برنامه‌ای در صورت عدم حضور استراماچونی دارد. اما باید به موازت پیگیری بازگشت استراماچونی، به گزینه‌های دیگر هم برای روز مبادا فکر کرد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: