کد خبر: ۸۶۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۳۵
از مدت ها قبل یکی از نگرانی های هواداران استقلال برای مسابقات اسیایی موضوع عدم حضور بازیکنانی بود که قراردادشان به پایان رسیده و قصد حضور در لیگ قهرمانان را نداشتند.

ترکیب آسیایی استقلال رویایی شدبه گزارش خبرداغ ، از مدت ها قبل یکی از نگرانی های هواداران استقلال برای مسابقات اسیایی موضوع عدم حضور بازیکنانی بود که قراردادشان به پایان رسیده و قصد حضور در لیگ قهرمانان را نداشتند. فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، علی کریمی، روزبه چشمی و فرشید باقری 5 ستاره ای بودند که قرارداد شان به پایان رسیده بود و به همین خاطر قصد سفر به قطر برای حضور در لیگ قهرمانان را نداشتند.

 

از بین نفرات نامبرده تاکنون فقط علی کریمی قراردادش را تمدید نکرده و سایر بازیکنان با قرارداد جدید راهی قطر شدند. حالا خبر خوب برای هواداران استقلال این است که کریمی قبول کرده در دو بازی آسیایی مقابل الشرطه عراق و الاهلی عربستان در ترکیب آبی ها بازی کند و بعد از آن به پیشنهاد خارجی اش پاسخ مثبت بدهد.

 

از طرف دیگر شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال که گفته می‌شد بابت پرداخت نشدن مطالباتش ناراحت است با مسئولان باشگاه توافق کرد و شب گذشته راهی قطر شد. با اضافه شدن دیاباته به اردو و حضور کریمی طی یکی، دو روز آینده در قطر حالا استقلال نسبت به ترکیبی که در لیگ نوزدهم در اختیار داشت همه بازیکنانش را در اختیار دارد. همچنین داریوش شجاعیان هم با دریافت کارت بازی خود به لیست آسیایی اضافه شده وبه این ترتیب ترکیب رویایی آبی ها در دو مسابقه آینده شکل خواهد گرفت.

 

اتفاق خوبی که باعث شد تا استقلال فرصت خوبی برای ریکاوری و تمدید با ستاره ها به دست آورد، کنار کشیدن الوحده امارات از مسابقات لیگ قهرمانان بود که دو بازی اول آبی ها را لغو کرد و باعث شد آنها فرصت پیدا کنند تا با تیمی کامل کارشان را در بازی های آسیایی جلو ببرند.

 

گفتنی است؛ استقلال روز 30 شهریور در لیگ قهرمانان به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.

ورزش سه 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: