کد خبر: ۸۶۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۷۰۵
مرکز نوآوری کیش به منظور توسعه فعالیت ها و ایجاد ارتباطات موثر علمی، با روسای انجمن پارک‌های فناوری مجارستان، وبینار تخصصی برگزار می کند.

وبینار مرکز نوآوری کیش و انجمن پارک‌های فناوری مجارستانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیرو امضا تفاهم نامه مشترک فی مابین سازمان منطقه آزاد کیش و کشور مجارستان با هدف افزایش تعاملات حوزه اقتصادی ، وبینار مشترک این دو کشور، چهارشنبه ۲۶ شهریور به همت موسسه علوم و فنون کیش و با همراهی مسئولان سفارت ایران در مجارستان برگزار خواهد شد.

نوربرت موروکس رئیس انجمن پارک‌های فناوری مجارستان، میکلوس سوموگی مدیر پارک نوآوری مجارستان و نمایندگان مرکز نوآوری کیش از جمله سخنرانان این وبینار با موضوع توسعه پارک‌های فناوری هستند.

علاقمندان به حضور در این نشست آنلاین می توانند از طریق لینک lms.kish-ist.net/kish به وبینار ورود کنند یا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر به وبسایت موسسه علوم و فنون به آدرس https://www.kish-ist.net/ مراجعه کرده و یا با واحد ارتباط با مشتریان به شماره ۰۲۱۴۱۵۹۲۲۲۲ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: