کد خبر: ۸۶۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۱
باشگاه تراکتور تبریز در آستانه برگزاری جلسه بررسی پرونده رشید مظاهری، اعلام کرد خواهان اجرای «عدالت» است.

باشگاه تراکتور: کمیته وضعیت رای عادلانه صادر کند/ پیوستن مظاهری به استقلال غیرقانونی استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال فردا جلسه‌ای درمورد پرونده شکایت باشگاه از رشید مظاهری برگزار خواهد کرد.

باشگاه تراکتور انتظار دارد که تصمیمات این کمیته در راستای رعایت کلیه موازین قانونی اتخاذ شود. از کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال انتظار می‌رود که بدون توجه به جوسازی‌ها، رأی خود را صرفاً بر مبنای عدل و بررسی تمامی جوانب و مستندات صادر کند.

 

این خواسته به حق باشگاه و هواداران میلیونی تراکتور است، چون آنها تنها به دنبال روشن شدن زوایای فسخ غیرقانونی قرارداد رشید مظاهری و جدایی این بازیکن هستند.

 

باشگاه تراکتور تاکید می‌کند که پیوستن رشید مظاهری به تیم استقلال غیرقانونی است و این دروازه‌بان همچنان با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و باید به قرارداد خود پایبند باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: