کد خبر: ۸۶۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران مدنظر باشگاه‌های تراکتور و سپاهان قرار گرفته است.

جدال تراکتور و سپاهان بر سر علی کریمیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران تاکنون با آبی‌ها برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به توافق نرسیده و شنیده می‌شود این بازیکن از باشگاه‌های تراکتور و سپاهان  پیشنهادات خوبی دریافت کرده است.  

تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان برای فصل بعد قصد دارند کریمی هافبک فصل گذشته استقلال را به خدمت بگیرند، اما این بازیکن از لیگ قطر هم پیشنهاد خوبی دارد و در صورتی که لژیونر نشود این احتمال وجود دارد به یکی از این ۲ تیم بپیوندد.  

باشگاه تراکتور بعد از جدایی رضا اسدی به دنبال جذب یک هافبک است و  علی کریمی بازیکن استقلال یکی از گزینه‌های جانشینی اسدی محسوب می‌شود.   

علاوه بر این، گفته می‌شود تیم سپاهان هم به دنبال  جذب کریمی است و محرم نویدکیا سرمربی سپاهان ارتباط خوبی باکریمی دارد و خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال شده است.  

به هر حال باید دید کدام یک از تیم‌های تراکتور و سپاهان موفق می‌شوند که علی کریمی را به خدمت بگیرند؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: