کد خبر: ۸۶۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۴۱۳
مدیرعامل سابق استقلال گفته پیشنهاد مدیریت پرسپولیس را رد کرده است.

ادعای عجیب فتح‌الله‌زاده: پیشنهاد مدیریت پرسپولیس را رد کردم!به گزارش خبرداغ ، علی فتح الله زاده می گوید از باشگاه سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد داشته. او در این باره توضیح می دهد: «خودتان می دانید سپاهان مدیریتش را به مدیر غیر اصفهانی نمی دهد ولی به من پیشنهاد دادند. در دوره آقای مهرعلیزاده هم به من مدیریت پرسپولیس را پیشنهاد دادند.

 

به هر حال طرفداران این باشگاه لطف داشتند. حتی یکی از پیشکسوتان این باشگاه به من گفت شما آدم بزرگی هستید و بیائید که من گفتم خودتان اینقدر آدم بزرگ و مدیر دارید و درست نیست من بیایم. آن وقت در باشگاه استقلال مدیریت را به یک پرسپولیسی داده اند! حالا نمی خواهم اسم از کسی بیاورم.»

 

او ادامه می دهد: «دو تا بچه در استقلال هستند که منافع دارند. اکانت جعلی درست کرده اند و مدام می نویسند فتح الله زاده استراماچونی را فراری داد. اتفاقا تا فهمیدند من می خواهم او را برگردانم رابطه ما را قیچی کردند.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: