کد خبر: ۸۶۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
روزنامه الریاضیه با بی‌خبری از سرنوشت رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران در فصل جاری به بررسی وضعیت تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان پرداخت.


بی‌خبری عجیب روزنامه عربستانی از لیگ ایران/ الریاضیه: پرسپولیس تا پایان هفته بیست‌وسوم صدرنشین است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دانشجو، در گزارش این روزنامه به نوشته احمد الخلف آمده است: پرسپولیس ایران که فردا مقابل التعاون قرار می‌گیرد در حال حاضر با 53 امتیاز در پایان هفته بیست‌وسوم لیگ ایران صدرنشین جدول لیگ است و با سپاهان تیم دوم جدول 9 امتیاز اختلاف دارد! هفت بازی برای پرسپولیس باقی مانده است و این تیم شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی خواهد داشت! این تیم به نیمه نهایی جام حذفی هم صعود کرد، اما در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خورد.

به نظر می رسد اطلاعات روزنامه‌نگار عربستانی درباره لیگ فوتبال ایران و جام حذفی مربوط به 40 روز پیش است در حالی که پرسپولیس با 67 امتیاز قهرمان لیگ شد و استقلال عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: