کد خبر: ۸۶۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
در روزهای گذشته، یک کولبر ۱۴ ساله به دلیل سقوط از کوه به شدت زخمی شده است. جریان حادثه به این شکل بوده که مانی ۱۴ ساله از ترس دستگیری و بازداشت، تعادل خود را از دست می‌دهد و از کوه سقوط می‌کند. او با خانواده‌اش در روستای شمشیر از توابع پاوه کرمانشاه زندگی می‌کنند.

سقوط کولبر ۱۴ ساله از کوه / درمان کولبر به دلیل مشکلات مالی متوقف ماندهدر روزهای گذشته، یک کولبر ۱۴ ساله به دلیل سقوط از کوه به شدت زخمی شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در روزهای گذشته، «مانی هاشمی» کولبر ۱۴ ساله اهل پاوه کرمانشاه به دلیل سقوط از کوه، مصدوم شد.

این کولبر ظاهراً دچار جراحت‌های عمیق شده و خانواده او توان مالی برای انتقال او به مراکز درمانی تهران را ندارند.

جریان حادثه به این شکل بوده که مانی ۱۴ ساله از ترس دستگیری و بازداشت، تعادل خود را از دست می‌دهد و از کوه سقوط می‌کند. او با خانواده‌اش در روستای شمشیر از توابع پاوه کرمانشاه زندگی می‌کنند و درمان‌های اولیه در بیمارستان‌های محلی صورت گرفته است.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: