کد خبر: ۸۶۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۲۸۸
تیم فوتبال التعاون عربستان در حالی فردا به مصاف پرسپولیس ایران می‌رود که از نخستین دوره تقابلش با نمایندگان ایران خاطره خوبی ندارد.

کارنامه منفی حریف عربستانی پرسپولیس مقابل استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل ازمهر، تیم فوتبال پرسپولیس ایران فردا سه شنبه در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود، به مصاف تیم التعاون عربستان می رود.

التعاون در حال حاضر با ۶ امتیاز صدرنشین گروه سوم است و پرسپولیس با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد.

روزنامه «الریاضیه» عربستان در گزارشی در ارتباط با این مسابقه، به عملکرد متفاوت التعاون نسبت به سال اول حضورش در لیگ قهرمانان آیا در سال ۲۰۱۷ پرداخته است.

این روزنامه نوشت: «بعد از اولین حضور تاریخی در لیگ قهرمانان آسیا که سه فصل پیش رخ داد، این برای دومین بار است که التعاون در لیگ قهرمانان حضور دارد. التعاون در آن دوره بعد از عدم موفقیت مقابل لوکوموتیو ازبکستان، استقلال ایران و شباب الاهلی امارات از مرحله گروهی حذف شد. التعاون در ۶ مسابقه خود، فقط یک پیروزی مقابل لوکوموتیو به دست آورد در حالی که مقابل استقلال در بازی رفت و برگشت شکست خورد … در فصل ۲۰۲۰، التعاون بعد از برد یک بر صفر مقابل الشارجه امارات و برد ۲ بر صفر مقابل الدحیل با ۶ امتیاز کامل در صدر گروه C قرار دارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: