کد خبر: ۸۶۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۴۵۰
یک رسانه اماراتی خبر داد تست کرونای ۳ باشگاه این کشور در لیگ قهرمانان آسیا منفی شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دانشجو، نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد طبق گزارش‌های رسیده از دوحه تست کرونای تمام اعضای باشگاه‌های شارجه، شباب الاهلی و العین پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ منفی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا دومین تست کرونایش را گرفت و پاسخ تمام تست‌های نمایندگان امارات منفی شد. الوحده رقیب اماراتی استقلال در این رقابت‌ها است که به دلیل ابتلای چندین بازیکنش به کرونا به قطر سفر نکرده است.

شارجه، شباب الاهلی و العین به ترتیب رقبای پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان در این رقابت‌ها است. استقلال قرار بود امشب در اولین بازی مقابل الوحده قرار بگیرد، ولی تیم اماراتی در دوحه حضور پیدا نکرده است.

شهرخودرو امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف شباب الاهلی دبی می‌رود. پرسپولیس و سپاهان هم فردا (سه شنبه) مقابل التعاون و النصر عربستان بازی خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: